All those days that you spend waiting won't come back to you

1 dag, 11 timmar och 5 minuter...

Jag försöker inse hur snart det är. Det går inte så bra. Det känns som om jag aldrig kommer komma fram. När jag sätter mig på tåget imorgon eftermiddag så kommer det bara att åka och åka och åka och aldrig stanna. För det skulle bli för bra om jag fick kliva av. Allt det här är alldeles för bra för att vara sant, vad är det jag har missat? Vart är problemet? För det måste ju finns något? Allt kan inte vara så här underbart och perfekt.

Den kommande veckan kommer inte gå att jämföras med någonting. Det kommer att vara helt galet. Jag vill bara åka nu, jag vill inte vänta mer.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ju en hake med allt, och den här gången är det att jag inte ens existerar, så du kommer inte kunna krama mig :o

2010-02-12 @ 15:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild