You're the keeper of the seven keys, that lock up the seven seas

Har börjat få en skum vana av att titta på Gomorron Sverige på morgonen, kanske mest för att inte glömma av julkalendern, men i alla fall. Idag pratar de en del om nobelmiddagen och jag kände för första gången på riktigt att jag blev jättesugen på att sitta och titta på det ikväll. Ännu en grej som får mig att känna mig sjukt vuxen.

Men det blir inget med det! Kvällen skall spenderas utanför och i Lisebergshallen och jag ska titta på Helloween och skrika med i underbara låtar istället för att sitta i soffan och bedöma vackra klänningar och sukta efter god mat.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

kikar in och önskar dig en fin dag :)



2010-12-10 @ 07:24:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Aging Well

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-06-02 @ 07:36:15
URL: http://aging-well.blogimagine.com
Postat av: Aging Well

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-06-02 @ 07:36:22
URL: http://aging-well.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild