Metaltown -11?



Jag vet inte vad jag ska säga...jag är bara så sjukt arg och besviken.

Det blir med 99% säkerhet inget MT för mig i år, helt säker kan jag ju inte vara, det finns en orimligt liten chans att de släpper något av mina "ser till vilket pris som helst"-band längre fram. Men som sagt, den är ytterst minimal.

Idag släpptes Volbeat som väl också lär bli det sista bandet att släppas på ett tag. Och jag är verkligen, verkligen, verkligen inte imponerad. Jag vill bara spy lite över det hela. Fy fan...

Jag tror aldrig någonsin jag har varit såhär ointresserad av en line up, det är inte normalt...

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Sanna

När dom skulle släppa sista bandet nu 13e december trodde jag att det skulle vara något riktigt stort, och så släpper dom Volbeat. Fyfan vad besviken jag blev.

2010-12-13 @ 20:22:42
URL: http://sannnafalk.blogg.se/
Postat av: Grodan

Jag ska dit. At the Gates va fan :D

2010-12-14 @ 12:48:02
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Rockalicious

Vad tråkigt, du får åka till SRF om det blir några bandsläpp du gillar där? ^^

2010-12-15 @ 17:36:20
URL: http://sprillansny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild