But I recall the dream I had when I kept moving on

Miep. Jag försöker förstå att Tobbe är på väg hit och på söndag åker vi till Stockholm för att se Avantasia, men det går inte in! Jag försöker så mycket jag bara kan, men det fastnar inte alls. Det kommer att vara så galet, så galet...

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag försöker bara fatta. På söndag händer det som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva.

Jag har valt att inte läsa något om showen, känns bättre att inte veta. Allt jag vet är att de kommer hålla på i ungefär tre timmar!



- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Det kommer bli så AWESOME!!!

Köa, köa :-D

2010-12-04 @ 18:43:07
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild