All coulors blend to black



System of a Down (US)
At the Gates (S)
Cradle of Filth (UK)
Soilwork (S)
Parkway Drive (AU)
Raubtier (S)
The Black Dahlia Murder (US)
Graveyard (S)

De med fet stil är de jag faktiskt vill se. De med kursiv stil skulle jag gärna se om de råkade korsa min väg. Övriga bryr jag mig inte om alls.

Eh, nej, jag har inte glömt att markera några. Det är precis såhär lågt mitt intresse för de band Mt har släppt hittills är. Jag hade mer än gärna gått i år, det är en fin tradition och jag är jättenyfiken på hur det blir på nya området. Men om de ska fortsätta släppa band som enligt mig är helt värdelösa så finns det ingen tvekan om att jag kommer att dissa dem riktigt, riktigt hårt.

Jag hade utan problem kunnat acceptera att det såg ut såhär, de brukar verkligen inte ha någon fläckfri line up på Mt, om de hade släppt i alla fall ett riktigt värt band, men nej. Nu måste de göra något väldigt drastiskt om de vill vinna tillbaka mig som trogen besökare.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Annely

MT har faktiskt inga bokningar som lockar mig dit, då jag hört att COF ska suga riktigt hårt live. Men de hade varit hela nice att bevittna ändå :)

2010-12-09 @ 18:38:42
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha shit, är 4 av dem banden som jag skulle ge mitt lillfinger för att se! Eller ja, kanske 3.. Har redan sett parkway så :')

2010-12-09 @ 20:48:39
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Kitty

Jag håller med dig. Väntar också på ett bra släpp. Lustigt hur de kan släppa ett band om dagen och inget är det minsta intressant. Jag har my heart set on Turisas, det vore en rolig och rimlig bokning. Vi får hålla tummarna för att det kommer nåt bra snart!

2010-12-10 @ 11:56:40
URL: http://ettlitetkulturkit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild