This is our life, this is our song

Har försökt skicka det här inlägget från mobilen ett flertal gånger nu men det vill verkligen inte komma fram så jag får väl skriva in det här istället. Skrivet någon gång sent på natten i lördags:

"Om jag vågade skulle jag säga att det här är den absolut bästa spelningen jag har varit på, och det börjar bli en del nu, men jag vågar inte riktigt. En av de bästa är den i alla fall, utan tvekan! Scennärvaron och publikkontakten var otrolig, bättre än vad jag sett på länge och mellansnacken finns det inte ord för, underbara! Känslan när man står där, front row, byter lite ögonkast med Dee och skriker med i klassiker som We're not gonna take it och I wanna rock...amazing! En hyllning till Dio hann de med också, fint! Som om inte allt det här var nog så gjorde publiken verkligen sitt också, det var en sjukt jävla bra publik! Massor med tack till Twisted Sister och Luleå för en fantastisk födelsedagspresent! :) <3 Det här är en upplevelse som jag inte vill vara utan och jag är fruktansvärt glad att jag valde den framför allt annat som hände runt om i världen idag!"

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Susanna

Nice. Twisted sister är bra live och Dee hör nog till de bästa frontmännen :). Han är så grym!

2010-08-09 @ 16:18:54
URL: http://soulcollector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild