Once I have been lost in what they told me to believe

Det är först när man börjar bli aktiv igen som man märker hur mycket man har saknat bloggen. Känns bra att vara tillbaka igen.

Har egentligen inte så mycket att skriva, det känns bara bra att vara tillbaka och det är så kul att se på statistiken att ni fortfarande hänger kvar trots mitt snåla bloggande under sommaren. Att ni allihopa hänger med och är tillbaka direkt! Det gör mig glad.

Nu ska jag strax till mormor och fika, mysigt.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Emma \m/

klart man hänger kvar på bloggen ;)

2010-08-17 @ 13:55:03
URL: http://emmasv.blogg.se/
Postat av: Emma \m/

sv: taaaaaaaaack :D:D haha

2010-08-17 @ 18:25:14
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild