Livin' on the edge of night

Ingen som vet vad jag har gjort? Jag har fruktansvärd träningsvärk i mina vader men vad jag kan komma ihåg har jag inte gjort något annorlunda det senaste. Jag förstår inte. Men det går väl över snart hoppas jag.

I skolan har det hänt massor! Från och med idag så läser jag Bild och form tillsammans med tvåorna. Jag, Anton (en kille som också börjar om ettan nu efter att ha gått två år på gymnasiet, arkitektur gick han) och syo:n satt en lång stund och diskuterade våra kurser, vad vi har läst, vad vi måste läsa, vad vi vill läsa osv. Vi kom fram till att jag kommer att gå ut gymnasiet med mellan 3500-4000 poäng, normalt läser man 2500. Galet!

Men något av det bästa, de har italienska så jag kanske, kanske, kanske, kanske, kanske, kanske kan få läsa steg 3! Så lycklig jag hade blivit om det gick...

Som ni säkert förstår så är jag glad idag, allting känns jättebra nu! Fick ett mail från syo:n på Mimers hus, min gamla skola, idag också. Han skrev att det fanns en plats ledig i Da Vincitrean till mig om jag vill ha den. Det kändes inte så intressant, alls.

Hur mår ni idag?

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: naw, men tack :) åh. jobbigt... längesedan ni träffades?

2010-08-30 @ 21:14:11
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Okej, men vad bra att det funkar bra ändå då :) är man inte van något annat än att ses mer sällan funkar det säkert minst lika bra som om man träffades var och varannan dag!

2010-08-30 @ 21:28:50
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Zizziee

men varför skulle du vilja ha den ? :o Det är ju din plats som du hoppade av ju :o :s

2010-08-30 @ 22:21:55
URL: http://zizziee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild