But I recall the dream I had when I kept moving on

Jag har kommit fram till att jag är värdeös på att rita rakt. Haha, såga rakt går bra, men när man har ritat skeva streck att såga efter så blir det inte så bra tillslut i alla fall. Jag tror att jag får skaffa mig en ny teknik. För sådär kan jag inte ha det. Det är i alla fall riktigt kul fortfarande, det kan verka segt att bara såga, såga och såga för att sen fila, fila och fila men än så länge tycker jag bara att det är kul, men vi får väl se vad jag säger om några övningar till. Just nu håller jag på att göra om den tredje övningen, första försöket blev så snett så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen, värdelöst! Jag tror att den hade blivit godkänd, men jag ska fan bli bäst på det här och då är det inte riktigt okej att "bara bli godkänd".

Nu ska jag nog försöka ta tag i att packa upp lite lådor, det känns som om kläder blir första prioritet, jag skulle behöva få fram lite varmare kläder än de jag har att tillgå just nu. Så galet kallt det börjar bli på morgonen!

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs? best wishes typ :P

2010-08-31 @ 20:09:35
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Kika in!

2010-09-01 @ 17:02:18
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild