Takes a pill and makes it disappear

Taggar Crashdïet och är allmänt glad, att man är ledig imorgon gör inte saken sämre. Just nu känns mitt liv väldigt bra! Om mindre än två veckor ska jag fan se dem live! Helt galet, jag har inte fattat det än...

Och på lördag ska jag till Jessica och göra ett sjukt snyggt silversmycke med Sonata Arcticas logga, det kommer bli så kul! Ni kan för övrigt kolla in hennes otroligt fina smycken på hennes hemsida. HÄR. En dag, en dag...

Om jag blir klar fort på lördag så blir det även att dra in till Liseberg på kvällen och kolla Dead By April, trots att jag i princip hatar dem. Haha, men det är mer eller mindre gratis så det får gå bra.



- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oh jag vill också se dem live, nya albumet är riktigt bra:) och de andra också så klart



sv: förstår det inte heller, och att det tog sån tid innan man kom på att det var betygspressen som man mådde så dåligt av

2010-04-19 @ 22:29:59
URL: http://linneaburman.blogspot.com
Postat av: FLOOSAN

Härligt med hatkärlek =)

2010-04-20 @ 11:42:07
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild