Like a storm wind sweeping by

Att spendera nästan 12 timmar i skolan är inget som känns superkul. Men, tro det eller ej, vår teater blev faktiskt riktigt bra! Tror jag? Jag har fortfarande knappt sett den och inte riktigt greppat handingen, haha. Men det gick inte alls så åt helvete som vi trodde ett tag. Jaja, nog om det! Aldrig igen säger jag bara! Det där är inte min grej, jag håller mig så mycket hellre i publiken framför scenen.

Nu borde jag försöka dra fram företagsekonomiböckerna, men det är tveksamt om jag orkar det...

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Dennis

Nej då :P så länge du tagit en shot eller två så att du är på bra humör , hahaha!

2010-04-13 @ 20:36:32
Postat av: Dennis

:O Det är bra att du erkänner det ;) xD hahahaha

Visst fan ska man kunna vara på bra humör utan det, Bloodbound - Turned to Stone är en sån låt som får en på rejält jävla bra humör!

2010-04-13 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild