Is this bliss or am I insane?

Läste precis DET HÄR på Masas blogg.

Sonata Arctica ska spela in en ny DVD den 30 september, i Milano.

Såhär står det om konserten:

"SONATA ARCTICA will perform a pretty unique show of at least 120 minutes. Next to songs of their latest albums “The Days Of Grays” and “Unia” they also will perform some of the older songs from previous albums plus some very rare songs they didn’t play live during the last years. For sure this will be an unforgettable event and a journey from the beginning of their career as one of the most popular Finish metal bands until now - you definitely shouldn’t miss it."

Jag tänker göra allt i min makt för att vara där. Är jag inte det kommer jag vara precis lika bitter över det som jag är över att jag inte har sett Avantasia live.

Det är Sonata Arctica, de betyder så otroligt mycket för mig och det här är verkligen något jag skulle vilja göra för dem. Jag ska bara på något mirakulöst sätt se till att det blir verklighet...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Ja det skulle ju vara skoj att se det på plats! Dock tror jag väll inte att jag har tid/råd till det. Men får se :-D Allt kan hända!



WE'R NOT IRON MAIDEN WE'R NOT FROM ENGLAND, WE ARE SONATA AND WE COME FROM FINLAND!

2010-04-14 @ 18:33:07
URL: http://masa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild