Today

Maols goes...modeblogg med dagens outfit. Haha..nej, men seriöst, det här händer ju typ aldrig i min blogg. Vad kan det vara, max tredje gången?



Kände mig aningen inspirerad av Elin.

Ser ni mitt hår? jag är helt imponerad, det var typ en månad sedan jag färgade det och det har inte blivit helt blaskigt än. Lycka.

Btw, tycker ni att min blogg har för lite bilder? alla brukar tjata om att det är så viktigt med bilder i bloggar. Jag har aldrig riktigt känt att det har passat i min blogg, men vill ni ha mer bilder?

Kommentarer
Postat av: Cara

jag tkr inte den har för lite bilder.



men jag tkr att dit hår verkligen matchar dina väggar xD haha

2009-09-27 @ 16:34:12
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild