Tjoho!

Vad händer ute hos er folk?

Här är helt dött men jag är av någon anledning sjukt glad. Jag antar att Sonata Arctica och Boden har något med det att göra.

Sitter just nu och funderar lite på vad jag ska göra med hemsidan. Jag ska komma igång riktigt bra med pärlorna och smyckena nu i alla fall. Söta Zizziee har dessutom erbjudit mig att få hyra in mig på en del av deras Oriflame-bord på en marknad i Jörlanda i november, så nu jävlar! Beställde för första gången på en halv evighet hem lite nya grejer idag dessutom, och det blev inte ens dyrt! Wei! Helt lycklig. Med tanke på att man slutar tidigt imorgon så kanske man kan komma igång lite då. Pepp!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja det känns ju ändå som det. så jag bestämde mig för att vänta på skivan helt enkelt :D

2009-09-29 @ 23:24:23
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Zizziee

Taack för länkningen xD <33

Men tyvär får du nog ringa själv :O Helen har inte haft tid :O

2009-09-30 @ 18:05:17
URL: http://zizziee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild