Sonata Arctica

Jag vet att jag tappar bort er hela tiden. Glömmer av er. Dissar er för Alice Cooper i december. Inte har koll längre. Förlåt. Ni kommer alltid att betyda massor för mig. Oavsett vad som händer. Utan er hade jag inte varit här idag. Jag hoppas att ni vet det. Även om ni ofta hamnar i skugga nu mer. Jag är otroligt ledsen för det. Jag vill inte att det ska vara så. Men det är det och jag kan inte göra så mycket åt det.

The Days of Grays har snurrat här hela kvällen i alla fall och jag börjar tycka om det mer och mer hela tiden. Till och med Zeroes som nästan fick mig att vilja stänga av första gången jag hörde den. Jag börjar höra att det är Sonata i alla låtar nu.

Verkligen förlåt för att jag dissar er i höst. Det gör ont i hela mig varje gång jag tänker på det.

Men vad jag än säger så är ni alltid viktigast för mig. Alltid.



- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild