Lamb of God i mars!

JA! Finally! Hur många mer än mig var det som kände hela våren att Lamb of God borde ha kommit till Metaltown i somras? Så blev det ju dock aldrig. Men i vår kommer de! Under en Europa turné med Job for a cowboy gör de flera stopp i Sverige!

5/3 - Stockholm, Klubben
6/3 - Umeå, House of Metal
11/3 - Göteborg, Trägår'n
12/3 - Lund, Mejeriet

Trädgår'n i Gbg, det vågar man inte lita på. Mycket möjligt att det blir 18års gräns där. Men i så fall (eller kanske ändå...?) så blir det absolut en resa till norrland och House of Metal. Var så säker.

I vilket fall så blir det Lamb of God för mig i mars, något annat finns inte! fan vad glad jag blev nu!

Update: Tro fan, att när jag slår upp kalenderna, så står det där stort och tydligt att jag ska ha nationellt prov i Matte C 5/3!! Så där gick det åt helvete. Inget HoM för mig då antagligen... 

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: SANIBO

men fuck så illa att du ska ha ett jävla nationella just då! åh.. annars hade det ju varit galet nice för din del att komma till house of metal :D

2009-09-21 @ 00:12:54
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Zizziee

Men np är ju på morronen, åk direkt efter ?? :O

2009-09-21 @ 06:55:34
URL: http://zizziee,bloggsida.se
Postat av: SANIBO

sv: ja precis :)

hoppas det inte är 18-årsgräns på trädgårn då

2009-09-21 @ 13:20:54
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: ja precis :)

2009-09-21 @ 16:42:41
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild