I'm still alive

Verkar som om jag mirakulöst har överlevt dagen. Orientering med åtta centimeters klack gillar vi. Men jag tog faktiskt en kontroll. Det trodde väl ingen. Men efter lite bra teamwork mellan mig och Zizziee så lyckades vi hitta en. Kajsa verkade dock inte allt för imponerad av vårt utmärkta arbete. Dålig stil. Sedan blev det matteprov och tro det eller ej, men jag tror att det gick bra. Det är så typiskt mig, det var väl typ meningen att jag skulle faila på det här provet, men inte fan lyckas jag med det! så dålig är jag...jag kan inte ens faila ett prov. Värdelöst.

Nu har jag varit hemma hos mamma en stund i alla fall, hade tänkt början få ordning på mina pärlor igen, men det räckte med att titta ner i kartongen där allt är packat för att jag skulle tröttna. Så segt. Så det får väl bli till att fixa det i nästa vecka istället.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: haha eller hur ;) money money.

2009-09-24 @ 20:45:01
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild