That's the price you pay for living in this land

Lycka! Den estetiska verksamheten var inställd! Det spelar ingen roll hur irriterande det är när frörsta lektionen visar sig vara inställd. Om det är estetisk verksamhet så kan jag inte vara annat än lycklig. Nu slipper min vecka bli förstörd på grund av det. Underbart. Jag kan inte uttrycka min lycka nog mycket.

I övrigt så har dagen på något knepigt sätt varit allmänt bra, jag vet inte, men det har den. Så jag är glad för det.

Nu sitter jag och lyssnar Mustasch igen och taggar lördag. Ni som har möjlighet att ta en sväng förbi Göteborg då får gärna komma förbi och hålla mig sällskap i kön en stund, om ni är söta.

Planen för ikväll stavas H-I-S-T-O-R-I-A...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: jäävligt härligt

2009-10-20 @ 20:09:13
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Cara

jag fick mustasche nya skiva idag :D tänkte att jag skulle lyssna på dem när jag hinner, o lycka till me Historian xD

2009-10-21 @ 21:32:13
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild