Somehow...

Om jag överlevde fysikprovet? Jo, jag sitter ju här i alla fall. Men om det gick bra, det har jag inte en aning om. Jag kan inte avgöra hur det går på prov längre. Jag vet faktiskt knappt ens vad jag gör. Jag bara gör något och hoppas att det är rätt. Det går verkligen inte in någonting i hjärnan längre. Helt stängt bara.

Btw, gick man inte igenom använding av some- och any- i engelska på typ mellanstadiet? eller var det bara jag?

Jaja...nu ska jag skriva ihop arbetet till esteten imorgon. Gah. Vill inte ha det. Jag kommer typ döda någon om folk inte bara håller käft och accepterar att allt är bestämt. Sluta klaga!
...och ja, jag får klaga, för jag klagar på kursen överhuvudtaget! För att det är så jävla töntigt att jag ska tvingas sitta där och låtsas vara intresserad och road. Det plågar mig.  

- Madeleine  


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Men oj... ajaj, jag förstår. Blev ett stort hopp för mig med på gymnasiet. Kom väl in med ca 260 poäng och alla mvg:n försvann direkt. Sånt sjukt hopp, var heldepp första året för det. Men nu försöker jag bara tänka att man har då inget att bevisa för någon annan. Och jag mår inte så mycket sämre av att få lite lägre betyg.

2009-10-06 @ 16:10:42
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Men vafan! Är det vuxna eller ungdomar som tycker det här? Har du förklarat och sagt att du känner dig pressad och mår dåligt av det? Det är ju helt sjukt, så ska man ju inte göra... Okej om man skulle bli förvånad, men du pluggar för dig själv - BARA för din egen skull. Och VG är ett bra betyg!

2009-10-06 @ 16:38:57
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: men eller huuuur, så sjukt frustrerande!



Okej I see... men vilket år går du på gymnasiet? om nu lärararna märker det måste du ju isf gjort väldigt bra ifrån när dem varit med. Ja men du måste säga det. Du måste!

2009-10-06 @ 17:18:48
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! :)



Jag har ganska nyligen startat en blogg om

Reumatism, för att många lever med de idag

och att vem som helst kan drabbas + att

jag lever med dig själv.



Hoppas du kan lära dig nåt av min blogg :)

Ha de bra / Emma



2009-10-06 @ 17:27:57
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Åhå, okej... men oj. Låter som en väldigt svårt linje. Med VÄLDIGT höga krav :s sjukt av en lärare att skälla ut er ju.

2009-10-06 @ 18:34:49
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild