Maybe one day...

Jag drömde så mysigt inatt. Och vaknade helt deprimerad över att det aldrig kommer att bli sant. Åh...så underbart var det. Jag vet inte om jag egentligen vågar berätta vad det hela handlade om här. Men det var drastiska förändringar och en möjlighet att verkligen ta hand om mig själv på en plats som jag längtar till mer än något annat.

Om jag hade fått höra de orden på måndag, på riktigt, så hade jag varit världens lyckligaste människa. Men det lär ju inte hända. Utan det enda alternativet jag har är att sitta kvar här och sakta falla sönder i mindre och mindre bitar.



Allt snurrar...
Jag saknar dig...
Jag tycker om dig så sjukt mycket...
Du betyder allt för mig...
Om vi verkligen är säkra på det här nu så kanske jag kan glömma min rädsla...
För jag vet ju att jag vill...


- Madeleine

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: eller hur ;)

2009-10-31 @ 15:24:27
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: sCyth

Okej, bra! :-)

2009-10-31 @ 18:57:33
URL: http://scyth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild