Kvällen blir natt...

...och ångesten gör sig påmind. Inte ett enda tal har jag gjort i fysiken och provet väntar på mig imorgon eftermiddag. Jag orkar inte. Jag vill inte mer.

Sen får man massa trevliga sms från Tantan också som är på Amon Amarth i Luleå (right?) och har det allmänt trevligt och tar på Entombeds basists hår och annat mysigt. Nästa vecka, då jävlar! Konsert behövs just nu kan jag ju säga!

Men innan dess. Innan nästa konsert. Nu, på fredag. Då händer det otroliga. Jag har fortfarande inte fattat det. Jag kommer nog inte ens fatta det då, när jag sitter på tåget. Frågan är om jag ens kommer fatta det när jag är hos er miljoner timmar senare i jävla Boden!! Jag saknar er så sjukt mycket, det vet ni va? Jag längtar så jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Det är helt sjukt att det är den här veckan jag kommer att få träffa er igen! Jag behöver det här så sjukt mycket nu. Helt galet.

Sen är det ju trevligt att det är en massa trafik på bloggen ikväll, det tycker jag om :)

-Madeleine

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha man tackar, man tackar! ;D Kom så får du en puss på pannan! ;P Haha! :D Ne men, det uppskattas och du verkar ha en jävligt intressant blogg så det kommer bli kul att följa den! :] Så nu får du inte svika en! ;)

2009-10-06 @ 00:09:34
URL: http://aeonforever.blogg.se/
Postat av: Oscar

Vars bor damen i fråga då? :P

Varsegod, hoppas jag glädjer damen med mina vackra ord! :)

2009-10-06 @ 00:20:29
URL: http://aeonforever.blogg.se/
Postat av: Cara

jag vill också ha nån o åka till... men du får hälsa alla...

2009-10-06 @ 00:44:52
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild