The new world they found they called Vinland

Fredag idag, veckorna går så fort plötsligt. Men det känns bra. Då slipper man sitta fast här allt för länge till.

Fredag betyder studiepass, inte så mycket att göra idag vad jag vet så det är nog mycket möjligt att det blir lite bloggande istället.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen, är ju fars dag på söndag kom jag på, ännu en kommersiell grej man borde dissa (precis som ni kanske märkte att jag gjorde med halloween) men det kan man ju absolut inte gör för oj, oj vilken dålig dotter man är då!

Men det löser sig. Nu blir det snart skola i alla fall. Det ser kallt ut ute, eller det ser fuktigt ut ute...det regnar inte men det liksom hänger i luften. Åh...vad jag hatar vinter på västkusten. Det är bara fail.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Svar: Ja Helloween omslag är grymt snyggt, hoppas bara innehållet är det samma.



Ja det är skoj att det går bra för Rosén (även fast RR knappast är i samma skala som HF). Jag hoppas bara att han inte blir blåst av Timo Tolkki, något som inte verkar vara helt ovanligt...

2009-11-06 @ 09:40:01
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kära fashionlover. Vad ska jag köpa för skor?



/Pacemakers.

2009-11-06 @ 09:52:15
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Cara

vi måste ses snart <3 om du orkar vill säga....

2009-11-06 @ 14:41:10
URL: http://carariddle.blogg.se/
Postat av: RUMPCHOCK!!!

Helluuu! :D Är allt bra idag? Hoppas att det inte är lika kallt hos dig som hos oss! :)

KRAMAR!

2009-11-06 @ 14:59:33
URL: http://rumpchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild