I would not if I did not care

Fredag idag. Övningsprov inför nationella i svenska B i fem timmar, meningslöst. Jag blev nöjd med min text även om den blev lite för tung tror jag. Men min lärare kommer ju ändå knappt ens titta på de texterna vi skrev idag så det spelar ju inte så stor roll. Helt meningslöst prov på något sätt, men ändå känns det bra att ha gjort det och med tanke på att det är min grej att skriva så är jag helt lugn. Det kan inte gå fel, om inte ämnena är åt helvete, att hålla en linje är inte lika lätt.

Annars blir det kemi hela helgen, prov på måndag och jag har knappt börjat. Way to go Madde.

Imorgon blir det dock ingen kemi då jag ska jobba. Som sagt julmarknad i Jörlandagården 10.00 - 14.00! Kom och säg hej! Idag har för övrigt varit värsta bra dagen när det gäller smyckena. Först ringer farfar och undrar om jag vill följa med honom till en som jobbar som silversmed någon gång, rena drömmen! Efter det så var jag och hämtade ut mina visitkort och så fick jag ett trevligt erbjudande från Zizziee, jag ska tänka på saken!


Maols smycken

- Madeline

Kommentarer
Postat av: Zizziee

Gör de ! (:

De hade vatt roligt (:

2009-11-22 @ 20:28:17
URL: http://zizziee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild