Änglar och demoner

Var som sagt in till Gbg idag och såg Änglar och Demoner. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte. Jag hade nog hoppats på att få ut mer av den filmen än vad jag gjorde. Det kändes inte som om den gav mig någonting, tyvärr. Det finns väl inte så mycket att säga egentligen.

Haha...det är här mitt enorma filmintresse visar sig...ehh.

Whatever. De flesta människor tycker nog att den är bra. Jag bör nog satsa på att läsa boken någon gång i framtiden istället. Känns som om det passar mig bättre.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Dennis

Dan Browns böcker är jävligt bra.

Jag ska se Änglar och Demoner nångång, men jag har inte höga förväntingar efter att jag sett halva Da vinci koden.

Jag brukar ändå orka sitta o kolla på skitfilmer, men fyfan vad tråkig den ÄR!

2009-05-14 @ 23:38:41
URL: http://baronlacroix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild