...and she's back!

Jag har kännt ett enormt sug ett par veckor nu efter att få börja skriva igen. Men jag ville inte att det skulle bli att jag skriver ett inlägg och sen lägger ner det igen. Om jag börjar igen så vill jag göra det för att stanna ett bra tag. Just nu känner jag mig grymt pepp på det så jag hoppas verkligen att det håller i sig. För jag har saknat bloggen och allt som kommer med den. Det är en härlig värld.

Och jag har så mycket som jag bara vill slänga ur mig nu och skriva av mig om. Men samtidigt så vill jag inte spamma sönder några inlägg nu och sedan inte ha något att skriva om så jag får se hur jag göra med den saken.

Dessutom är jag ju helt lost i bloggvärlden just nu, jag har ingen koll på vad som händer och vad som har hänt! Om någon vill lägga lite tid på mig så får ni gärna berätta lite om vad som händer, om det är något speciellt jag bör ha koll på xD

Jag hoppas att ni är några som finns kvar där ute i alla fall, vi hörs!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jeij, she's back :D

2009-05-06 @ 17:01:19
URL: http://madeleinei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild