Onsdag

Känns som om den här dagen har varit jättelång och som om det har hänt massor, trots det kan jag inte komma på något intressant att skriva om. Helt sjukt.

Just nu sitter jag och tittar lite halvt på Kroatien - Spanien (handboll of course), mycket spännande match faktiskt. Vi möter Kroatien imorgon och det känns som om det kommer att bli svårt. Men vill vi bara så ska väl det också gå antar jag.

Annars funderar jag på vilken låt som beskriver kärlek som jag ska ta med på fredag. Så ska man komma på ett bra ämne att hålla tal om i svenskan också. Man kan ju bli galen för mindre.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild