Isabella Löwengrip

Ja, jag tyckte allt att juryn var lite orättvis mot Bella faktiskt. Jag kan väl i princip ingenting om dans men jag tyckte det såg helt okej ut när hon dansade.

Jaja, nog om Let's dance. Det var egentligen inte det jag skulle skriva om. Meningen med det här inlägget är faktiskt att jag tänkte hylla Isabella som person. För ja, tro det eller ej, jag tycker att hon verkar vara en underbar människa.

Jag skäms för de tankar jag hade om henne innan. När jag började läsa hennes blogg var det på skämt, för att jag skulle kunna säga att jag hade något att grunda det på när jag sa att jag inte gillade henne. Ha! fick jag! Det tog inte mer än ett par dagar så var jag fast. Isabella är grymt smart och driven. Och jag älskar den typen av människor. Jag blir så enormt inspirerad! Hon tar alla chanser hon får och försöker alltid lära sig allt som kommer i hennes väg ordentligt. Hon har mål som hon verkligen försöker att uppfylla. Inga "Det hade ju varit kul....men..." utan "Åhh..det vill jag testa! Undra hur man bäst går till väga?". Jag försöker verkligen, jag strävar varje dag efter att hitta motivering till att uppnå mina mål.


Heja Bella, säger jag!


- Madeleine


Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

Sv: Ja! Verkligen, fattar inte hur de tänker när de gör så ? De kunde väl åtminstone ha 16-års ? (a.

Har ingen koll på konserter (a., men då finns det alltså 18-årsgräns konserter ? Och det är inget ovanligt ? :O

2009-01-09 @ 22:53:33
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Njae, tycker verkligen inte om hennes åsikter och principer. Bortskämd östermalmsbrat if you ask me. Kolla bara första avsnittet i hennes tv-dagbok.. "Jag kan inte diska för då förstör jag naglarna, oh my god!" Shit..:P Aja.



SV: Tack! :D

2009-01-10 @ 02:04:01
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild