Fredag

Svenska på förmiddagen, matteprov på eftermiddagen. Wei. På svenskan höll de första personerna sina tal, jätteduktiga var ni, alla! Jag ska ha mitt på torsdag och har knappt börjat, kanske borde göra det nu? Sen gick vi igenom lite om Strindberg också och började läsa Fröken Julie. Efter lunch blev det matteprov, som gick jättebra. Och bara för att jag säger så så har jag säkert gjort massa slarvfel. Resten av studiepasset blev det inte så mycket gjort, men det var rätt skönt det med. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Någon gång under helgen antar jag att jag skall till Lea, vet dock inte riktigt när det blir. Vi får se vad som händer.

Annars så längtar jag till på måndag om det är någon som har missat det!! Tobi! <3

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Ema

Sv: Det kommer bli bättre än bäst! Åh, jag längtar as mycket. Jag ville så gärna se dom när dom var här förra gången men jag fick inte :[ Men nu ska jag! :D:D

2009-01-30 @ 19:58:01
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Ema

Sv: Haha jo jag vet, jag hade en kompis som var där. Jag var så avundsjuk på henne så jag visste inte vad jag skulle göra xD

2009-01-30 @ 20:11:36
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: ElinHaraldsson

Sv: Slarvfel ja, alltid de jag brukar faila på x) . Men det ser lärarn ju i så fall ^^ , han vet ju typ vart man ligger, och vad man kan/inte kan. Egentligen.. :P

2009-01-30 @ 20:33:55
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild