Onsdag

Visst är det onsdag? Just när jag tänkte dra igång bloggen igen så drog jag ju hem till Lea ett par dagar så då sket ju det sig. Anyway, jag bloggar för mig själv. Och just nu så är det inget som drar jättemycket och då blir det såhär. Jag vill inte pressa fram inlägg. Det är inte min grej. Hoppas att ni stannar i alla fall. Och tittar in då och då. Annars kan ni ju alltid följa mig med bloggkoll (bloglovin', men det kommer alltid att heta bloggkoll för mig) så vet ni precis när jag får för mig att titta in här och säga hej. 

Imorgon spenderas dagen hos mormor och morfar. Jag tänkte rymma till Adam en stund också när jag ändå är i närheten. jag kan behöva träffa honom en stund nu känner jag.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Deeemmi<3

hej madde:D fin blogg du har!:D har skaffat en ny å första :D checka gärna in den:D puss puss demi:D

2009-02-13 @ 13:26:14
URL: http://.mizzdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild