Livsåskådning

Vi skriver våra egna livsåskådningar i religionen och jag kan inte låta bli att klistra in mitt svar på sista frågan här.

Finns det någon plats som du uppfattar som speciell och där du känner dig helt avslappnad?

På konserter, utan tvekan! Man är absolut inte avslappnad fysiskt när man hänger över kravallstaketet längst fram och knuffas, sparkas och slåss för att få ha kvar sin plats samtidigt som man hoppar, skriker och "sjunger" som en galning till sina favoritlåtar. Men i huvudet så finns det inget annat. Man är endast där just då och kan koppla bort alla tankar som annars långsamt bryter ner en. Det är en underbar känsla och jag skulle inte klara mig utan att få känna så ibland.

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och fotonörd

känner mig också helt avslappnad på konserter. Det är det underbaraste som finns :)

2009-02-20 @ 20:32:32
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild