Your lives will soon be undone

Alla jävla ekologilabbar är helt värdelösa, men inlämnade. Glömda precis som fysikprovet.

9 dagar...
Jag vet knappt vad jag gör...

Har sett över min ekonomiska situation lite, det är ungefär lika värdelöst som väntat. Men det ska gå att lösa. Det ska gå.

När vi ändå är så inne i bandsläpp, Arch Enemy till Wacken, trevligt värre, har varit sugen på att se dem länge nu...

Blir inte Skara i helgen som planerat dock utan jag våldgästar Cara här hemma i skogen istället.

På tal om att våldgästa, ingen som är boende i Umeå som känner för att bli våldgästad av mig under House of Metal? Om jag inte lyckas klara mig på annat sätt vill säga...haha...okej, jag är faktiskt rätt seriös. Det hade varit riktigt trevligt.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: haha, jag förstår ;D ja men då är det ju lika bra :)

2009-12-04 @ 11:33:22
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: precis! men har ingen aning om hur man skulle göra :o



2009-12-04 @ 12:20:40
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: haha, kan bara säga detsamma xD men iaf, varför fan provocerar arvikafestivalen med sex?! har du varit inne på deras hemsida?

2009-12-04 @ 12:37:13
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: ja gör det! tycker det är så jävla patetiskt

2009-12-04 @ 14:18:49
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: yesbox :D jaså, serious! jo men nu när jag tänker efter var det nån rödhårig tjej typ 2 pers framför mig :o fan vad fränt!



men eller hur... VARFÖR allt provocerande med sex?!

2009-12-04 @ 15:18:19
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild