It's close to midnight and he's barking at the moon

Jag har så mycket att skriva att jag knappt vet vart jag ska börja!

Kan ju börja med att jag som utlovat ska låta Zizziee berätta sina åsikter om Da Vincis julmys, haha...allt för att länka den vackra bilden.

Annars är det jullov nu efter en mycket speciell julavslutning. Började med matteprov, sen värdelös juldans på idrotten, alla failade så hårt. Sen lite dötid och det ovan nämnda julmyset och efter det så blev det till att vandra iväg till kyrkan i kylan. Jag förstår fortfarande inte varför våra lärare envisas med det. Efter massa prata om tåg och transformatorer från prästen så var det bara att ta sig tillbaka till skolan för avslutning där och det mest värda på hela dagen; Adam och lite annat folk gjorde en eh...fantastisk tolkning på Sabatons Metal Machine! Haha...fantastisk var väl att ta i kanske, men med en lätt överdrift från vår sida så blev man riktigt jävla taggad och Metaltown med Sabaton live hade varit väldigt trevligt nu!


Snodde bilden från Adams Facebook, han som spelar trummor för övrigt...

Det andra jag hade tänkt skriva får nog vänta till ett eget inlägg. Och här avslutar vi med Sabatons Metal Machine tror jag;



- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Cara

nu är det nästan så man hoppas på att Lise ska ha en sug konsert bara för att ha nått o gå på...

2009-12-17 @ 23:47:57
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild