Wacken, 5-7/8 2010

5-7/8 2010!!

Fattar ni vad det betyder?

Jag ska till Wacken nästa år. Något annat finns inte. Jag har tjatat om det i två år nu, så länge jag har vetat om att den finns. Men den här gången kommer det bli av.

Och ser ni datumen? ser ni?

JAG KOMMER FYLLA 18 PÅ WACKEN!!

Fattar ni hur stort det kommer vara för mig? Fattar ni hur galet det kommer bli? Fattar ni att jag ska fira min 18årsdag i Tyskland på typ världens största metalfestival!?

Jag är så jävla lycklig!

Och ni är bjudna på stor fest, varenda jävla en av er, den kommer att pågå i tre dagar...den 5-7 augusti 2010. Platsen är en liten by i norra Tyskland kallad Wacken. Det kommer att finnas drygt 70 olika liveband, på olika scener under de tre dagarna. Jag är säker på att det kommer finnas något för alla. Annars är du inte bjuden, tyvärr. Som ni säkert förstår så kommer inträde och resa kosta en liten slant och den får ni stå för själva. Resa dit får ni också lösa på egen hand, jag kommer inte att samordna något. Vill ni resa med mig så åker jag antagligen med festivalbussen om det inte kommer upp något bättre alternativ? jag är öppen för förslag. Nog för att det skulle vara kul att veta innan, så är det inget måste att höra av sig innan om ni kommer, det är bara att dyka upp! Se dock till att vara ute i god tid, jag är populär och det kan hända att de 70.000 biljetterna tar slut tidigare än vad du planerat.

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild