Slappt..

Sjukt slapp dag i skolan idag. Först matte, där jag faktiskt räknade en hel del. fick äntligen min bok. Har dock lite svårt att förstå hur det kommer sig att vi har Exponent som ska vara en relativt lätt serie. Från svåra Matematik 3000 till det här...tja, jag ska väl inte klaga. Mitt betyg lär jag få i vilket fall. Nu saknar jag bara en planering. Biologin satt man i princip bara av. Går ju ändå inte att göra något på de värdelösa datorerna i D-huset, jag saknar Skomakaren. Italienskan blev min grupp klar med fort så då satt vi också bara av och psykologin så går vi fortfarande bara igenom vad kursen egentligen handlar om, segt. Vi har fattat att vi inte kommer få fördjupa oss om psykiska sjukdomar nu.

Imorgon är det ingen estetisk verksamhet. Jag är världens lyckligaste människa så länge den inte drar igång. Det är inte för att jag vill ha sovmorgon utan för att jag helt enkelt inte ser fram emot den påtvingade kursen. Sen att jag får börja 09.15 istället för 07.50, det är bara ett plus.

Nu blir det först till att läsa ett stycke i psykologiboken och sen tänkte jag nog titta lite på matten om ingen har lust att intressera mig med något annat...

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Cara

ja ni är elaka...

2009-08-31 @ 23:10:19
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild