Packar...

Jag håller på att packa. Det är skitsvårt ju. Hur ska jag kunna veta vilka kläder jag kommer vilja använda under veckan? gaah...jag lovar, jag kommer vilja ha de kläderna jag inte tar med. Så typiskt mig. Eller...så packar jag ner hela garderoben. Hum.

Jaja...men jag får väl se till att bli klar snart så att jag kan åka sen. Kommande vecka kommer alltså spenderas i Munkegärde...scary. Men jag lär väl vänja mig.

Ikväll blir det till att testa att gå och så ska jag färga håret. Äntligen! Nu slipper ni tjata på mig folk!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Zizziee

Testa att gå ?? xD

2009-08-30 @ 16:13:46
URL: http://zizzie.bloggsida.se
Postat av: Cara

klaga inte på att packa du kan hämta nått i fall du glömmer de,de kan inte jag!!!

2009-08-31 @ 10:40:56
URL: http://carariddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild