God morgon!

Idag blir det skola! äntligen! har saknat den lite men farmför allt alla människor!

Igår var det föresten massa folk på bloggen, tre personer från att det blev nytt besöksrekord! inte illa alls. Men det kanske blir så när man ligger i och skriver så mycket som 11 inlägg?

Och vet ni vad? jag loggade in på fronter förrut för att se om det var något väldigt viktigt jag behövde veta. När jag ändå var där passade jag på att kolla om det hade kommit in några kommentarer på mina inlämningar, det hade det. Jag fick MVG på engelska bokrecensionen! :D Happy! Det fanns lite grejer jag kunde förbättra i uppbyggnaden och innehållet men min engelska var tydligen helt fel fri!!!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

grattis och underbart med mvg:et :D <3

2008-09-26 @ 23:23:48
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild