@ Erikas place

Jag får väl börja att berätta om min helg där jag redan har börjat.

Det underbara halsbandet fick jag av Erika. Det finns tre stycken till. Tillsammans blir det.

Best
(Lea) friends (Erika) for (Alex) ever (Jag).

Tack Erika <3

Helgen har alltså spenderats med Erika och Lea mitt ute i ingenstans (aka hos Erika). Supermysigt som alltid.
Vi har...
...Spelat Disney-spelet som Erika självklart vann överlägset, precis som det ska vara.
...Pratat med folk i telefon.
...Tittat på CSI: Miami.
...Pusslat.
...Väntat på Lea.
...Tittat på film.
...Läst Erikas HP-fan fiction.

Men jag förstår att det ni alla har väntat på att få höra om (även om ni inte vet om det) är hur det gick när Lea och Erika skulle rida. Först hämtade vi Crafty och Amanda och jag tycker att det gick jättebra. Erika, Lea och Emmy skulle nog säga något annat dock. Men när vi skulle hämta Shadow så höll jag så snällt, så snällt i grinden medan Lea hade lite mer problem med lilla Amanda. När vi sen var uppe vid Erikas hus igen så tröttnade Emmy så då var jag tvungen att leda Crafty hela vägen upp till stallet. Jag tycker det gick helt suveränt ända tills jag skulle få in den dumma hästen i stallet. Jaja..det blev bra till slut i alla fall. Elsas kompis Ellen skulle rida istället för Emmy så jag fick sällskap av Elsa på min lilla cykeltur tillsammans med hästarna och inte att förglömma...getterna. Ja, för ni trodde väl inte att jag skulle rida eller? För det händer inte.

Kul hade vi i alla fall och jag saknar er igen tjejer. Skara nästa helg! <3

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

rider du? :D

2008-09-15 @ 21:57:49
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild