Metallica!

Först;

JAG HAR BILJETTER!!!! 7 MARS I GLOBEN!!

..nu råkar dessa platser vara de sämsta sittplatserna men ändå, jag har biljetter.

Det har ju inte alla.

Jag har inte riktigt fattat grejen, okej att det kanske är coolt att ha köat och köpt sina biljetter vid Globen, men om det innebär att man har stått i kö i flera dagar och ändå inte får någon biljett så är det verkligen inte värt det. Jag stod i kö i 45 minuter utanför resebyrån i Kungälv, eller okej, egentligen 1 timme och 15 minuter. Farfar var snäll och stod i kö lite innan jag hann dit. Då var vi typ åttonde i kön. Nu blev ju inte det så himla bra i alla fall då de gick riktigt långsamt på resebyrån och ståplatserna var slut redan då de som stod först fick köpa. Men vi fick i alla fall biljetter. Hade jag gått till Globen för att köa där hade jag lätt vänt och gått till någon mindre återförsäljare om jag märkte att det var typ många som redan köade.

Någon som har lust att förklara för mig varför man riskerar att inte få någon biljett för att stå i världens längsta kö utanför Globen i flera dagar? Jag hittar inte logiken..

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

Va kul att du var så himla glad, och lycklig :)<3

Hoppas(?) att konserten blir asbra :D:D:D:D

2008-10-20 @ 18:54:38
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild