Måndag

Rätt lätt dag idag. Alla mina dagar är värsta softa känns det som. Idag började jag i alla fall med svenska och så repeterade vi bara vårat drama några gånger. Det känns som om det kommer bli bra. Sen var det vocabulary check på engelskan, det gick hyffsat, fick hjärnsläpp på ett ord men annars var det inga problem. Efter lunch var det dags för naturvetenskaplig labbkurs, alltid lika spännande. Idag skulle vi ut och mäta avstånd till och höjd på en skorsten. Det kunde ha varit kul om det inte var för att det ösregnade. Wiho. Mätningarna blev sådär lagom ungefärliga. Sen italienskan där fick gå tidigare. Härligt. Blev en aning blöt när jag gick hem bara. Nu ska jag försöka se till att få pluggat lite i alla fall.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Wille

Visst var det mysigt i regnet? Tänkte gå på NOn i morron by the way, men vi ses väl senare

2008-10-13 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild