Imorgon

Imorgon har jag värsta fullspäckade dagen.

9.00 - Ska jag vara vid fästningen för att stå på Kongahälla martna med mamma, mormor och massa annat folk. Det är mysigt. Kom och hälsa på om ni vill.
ca 12.00 - Ska jag gå ner från fästningen till Eriksdal för att Mia ska plocka upp mig där så att hon kan köra mig, Erika, Elsa och Lea (?) in till Liseberg.
17.00 - Ska jag vara hos farmor och farfar för farfar fyller år. Det betyder att om inte Erika och de andra ska åka hem innan dess så måste jag ta bussen från Korsvägen 16.27 så att mamma kan plocka upp mig vid Eriksdal på väg till farmor och farfar.

Allt kommer verkligen gå i ett känns det som. Men det är kul! jag älskar när livet är lite lagom halvstressigt. Underbart.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

ja, erkänn det känns bättre då :) när man har liksom tider att rätta sig efter, annars bara man slöar omkring ^

2008-10-12 @ 00:29:29
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild