Gästbloggare; Lea

Coucou alla Madde's bevakare. This is Lea speaking.
Ni förstår, hon sitter och äter nu och jag har precis ätit frukost innan jag kom hit.

Erika kommer när som helst. Vad ska vi göra? I have no idea. Dom snackade om att spela in nån film? Fast jag vet inte. Så jag tog med mig mina mattegrejer. Vi ska iaf prata om Metallica-konserten, det är inte officiellt än, men vi kanske ska gå (Shush, det är en hemlis.). Eller. Madde ska gå, jag ska högst troligen gå och Erika kommer att gå.... Tror jag.

Nu kom Madde in! Oh noes. Hon får inte se vad jag skriver! Det är faktiskt ännu mer hemligt, tills jag publicerar det...

Ännu mera oh noes. Erika dissar oss för sina pållar. Fast hon kommer sen. Efter hästarna. VI ÄR UNDERPIORITERADE FÖR HENNES HÄSTAR! Nej. Nu har det banne mig gått för långt.

Nu ska jag studera Madde's italienska-bok, så buhbye. // Lea

Ps. Jag har faktiskt också en blogg, www.lealoud.blogg.se .Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild