Skratt

Hahah...jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon. Jag har skrattat åt allt ikväll.

Jag har skrattat åt att Adam är dum mot mig.
Jag har skrattat åt att jag är helt desperat över ett album.
Jag har skrattat åt Tobias Sammet.
Jag har skrattat åt mina och Sofias konsertdiskussioner
Jag har skrattat åt "puss på xx"-uttrycket.
Jag har skrattat åt att Mamma och bror inte kan spela WoW.
Jag har skrattat åt att Lea ska bergsklättra eller vad det nu var.

<3 

Nu ska jag snart sova så att det blir imorgon någon gång tänkte jag. Puss på er som har gjort min kväll.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: adam

jag måste vara en stor del av det som har gjort din kväll, eller hur? ^^

jag är väl förövrigt aldrig dum? jag sa ju bara att skivan var bra :P



ses imorgon!

2008-11-13 @ 22:03:22
Postat av: Madeleine

haha..en del, men bäst var Lea, lätt! nej då, aldrig! klart du inte är dum, hallå? vem kan ens föreslå något sånt? ;)

2008-11-13 @ 22:07:05
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: Adam

där ser du, no hard feelings. lägger in skivan på mp3:n nu :P



bra fråga förövrigt !

2008-11-14 @ 07:40:50
Postat av: Madeleine

Om posten skulle råka komma vid typ nio (ofta....) så att jag inte hinner lyssna men ändå få den så kanske jag kan tänka mig att låna din mp3 (A) Fast nej. Första lyssningen är viktig. Den kan jag inte göra i skolan i alla fall. Så glöm det.

2008-11-14 @ 08:31:23
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild