Hmm...

Jag vet inte riktigt vad man ska säga. Om man ska skratta eller gråta. När det sänds dokumentärer om In Flames på SVT 1. Där Timo Räisänen gör tolkningar av deras låtar. Det lutar nog mest åt att gråta tror jag. Tyvärr. Det var faktiskt ett väldigt onödigt program. Där "berättar rösten" lät som om hon inte kunde komma på något sämre band.

För ja, stackars In Flames, strömen gick för en stund under en spelning. Fansen måste ju ha blivit så otåliga och inte alls förstående. Stackars bandet hade nog svårt att klara det. Men det är klart, det var ju på en festival och där kan man ju inte lita på något. Och oj, förvånansvärt nog så gick det ju bra på nästa ställe de spelade på. Imponerande. Verkligen.

Gash. Jag ville bara mörda henne ibland. Eller hela tiden. Så trött på folk som tror sig veta massa om hur metalscenen fungerar. Ska ni nu envisas med att sända program om In Flames osv. så får ni för fan sätta in någon kompetent!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Jack

sv: tack ;D jo det kan vara hon ?! :D vart bor du/ hon ?

2008-11-19 @ 17:13:26
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: Jack

men då känner jag henna om jag inte misstar mig :D !

2008-11-19 @ 17:21:58
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: Jack

sv: haha jaa ;D

Tack :D ! Händer idag då ?

2008-11-19 @ 17:31:28
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild