Lakrits

Vad är det med Lakrits som gör att så många inte ycker om det? för det måste vara det godiset som finns som flest personer inte gillar. Jag älskar det. Jag sitter just nu och sörplar på ett alldeles underbart gott lakrits te. Det låter inte speciellt gott. Men det är det jag lovar. Har ni tuggat på en lakritsrot någon gång? den smaken är det. Precis den smaken. Och den sitter kvar i munnen länge efter varje klunk. Helt underbart. Men hur gott jag än tycker att det är så kvarstår problemet. Det finns enormt många människor som inte tycker att detta är underbart gott. Hur kommer det sig att lakrits är en sån smak som så många inte gillar? Har det ens med smaken att göra, eller är det något annat?

- Madeleine


Kommentarer
Postat av: Lea

Oh, lakrisrötter <3 Alltid att man köper dom på life när man är där.

2008-06-25 @ 12:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild