Coca cola light plus

Har ni haft era ögon det minsta öppna i bloggvärlden den senaste veckan så kan ni inte ha missat detta fenomen som vad jag har förstått kommer i augusti. Och nu kan jag inte hålla mig från att kommentera det längre. Coca cola satsar på att göra sina light ännu nyttigare genom att blanda i grönt te respektive B-vitaminer i två nya produkter. Coca cola light plus. Världen häpnar. Jag tvivlar. Jag tycker det ska bli väldigt spännande att läsa innehållsförteckningen och se vad för något annat läskigt dom har blandat i. Bara beteckningen light få mig att ta avstånd. Okej, visst, inget socker, men vill man hellre dricka gifter då eller? inte jag i alla fall. Dessutom har jag alltid tyckt att light produkter är rent ut sagt äckliga. Mina förhoppningar på dessa båda är inte stora som ni förstår. Men det återstår väl att se.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: dennis

Grönt te i?! Vad i helvete dom får sluta med konstiga smaker och light produkter!

2008-06-21 @ 17:56:14
Postat av: Lea

Men du. Cola light är faktiskt riktigt gott. Eller jag kanske bara luras av koffinet.

2008-06-24 @ 10:13:33
Postat av: Madeleine

Lea: Mycket möjligt att du gör. Eller så tycker vi bara olika. Jag har aldrig varit särskilt förtjust i vanlig cola heller. Dessutom vill jag faktiskt inte dricka massa konstiga grejer som man inte ens fattar vad det är...då tror jag att riktigt socker är bättre.

2008-06-24 @ 10:17:22
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild