Populära bloggar: Kenza

Ja, det har väl blivit lite mer än en vecka men jag ursäktar mig med att Kenza faktiskt var på Kreta och hennes uppdateringar var väldigt få under större delar av perioden. I och för sig kan jag inte säga att jag tycker hennes uppdateringar har blivit överdrivet mycket fler sen hon kom hem. Det brukar bli ett eller två inlägg om dagen i hennes blogg och de känns rätt krystade om jag ska vara ärlig. Jag kan inte säga att de intresserar mig speciellt mycket på något sätt. Kanske har jag bara lyckats pricka in mig mitt på en bloggsvacka hos henne, i så fall är det synd för tillbaka dit går jag nog inte. Händer det något viktigt i hennes liv så hoppas jag på att få läsa det hos bloggkommentatorerna. Det som skulle kunna vara intressant är att följa hur det ska gå med hennes Teo. Hur kära är de egentligen?

Vad som drar så mycket läsare till hennes blogg förstår jag verkligen inte. Jag hittar inget intressant. Det är inte ens intressant att läsa för att hitta fel att picka på. Det beror inte på att det inte finns några, för det gör det. Jag kan i alla fall hitta en hel del grejer som jag skulle kunna klaga på och som jag kan sitta och skratta åt för mig själv. Dock är det inte kul med Kenza, kanske har jag blivit för bortskämd med att skratta åt Kissie?

Nej, Kenzas blogg lockar mig inte. Men jag är väldigt nyfiken. Om det finns någon som läser Kenzas blogg så skulle jag tycka det var väldigt kul om du ville berätta varför.

Snart kommer det en utvärdering på en populär blogg till. Antagligen imorgon eller på fredag, håll utkik!

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild