Minnen - Wig Wam



Egentligen ville jag inte ladda upp just den låten, men allt annat som fanns med dem på You tube verkade så kasst så jag orkade bara inte.

Jag tycker egentligen inte om den här låten alls, inte Wig Wam överhuvudtaget faktiskt. Men det går inte att förneka att de faktiskt har haft en väldigt stor inverkan på mitt liv. Alla de minnen som väcktes när min dator valde att slumpa fram Wig Wam - No More Living On Lies! Helt sjukt! Jag trodde inte att en låt kunde väcka så starka känslor, men den ena öppnade för den andra och sen bara satt jag där och gapade och mindes med lätt ångest hur jag var då. Hemskt. Dit vill jag inte tillbaka. Ändå har jag suttit och lyssnat på mer Wig Wam länge nu, jag måste släppa det på något sätt känns det som. Låta min hjärna bearbeta det ett tag.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild