Tack <3

Sonata arctica - Tallulah

Min media player bestämde sig precis för att spela den låten och det tog inte mer än ett par sekunder innan jag var på gränsen till tårar. Som vanligt alltså.

Men sen insåg jag igen hur stor inverkan den låten har haft på mitt liv. Det var den första jag hörde med Sonata arctica, jag ville gråta den gången med men vissa yttre omständigheter gjorde det omöjligt. Bara ett par dagar efter det att jag hörde den så var plötsligt Sonata arctica ett av mina mest spelade band.

Om jag inte hade börjat lyssna på Sonata arctica då så hade jag antagligen inte klarat allt jag gjort i år och jag hade absolut inte varit och sett dom i November. Vilket betyder att jag inte hade börjat lyssna på Epica, symphonic metal

Jag hade antagligen inte blivit medlem på last fm. Då hade jag inte lyssnat på någon musik alls, typ.

Fattar ni hur jävla mycket tack jag är skyldig Linus?
Ja, faktiskt. Det var han som såg till att jag hörde den första gången. I skolan. På engelskan.

Det datumet är jag ute efter nu! när var det? eller i alla fall vilken månad det var? ungefär? Någon som kommer ihåg?

I alla fall, TACK LINUS! <3

-Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild