MVG i allt, Raman Mehrzad

Hemligheterna med att få högsta betyg i skolan.

boken är egentligen avsedd för gymnasiet men spela roll, jag har en termin kvar i nian och sen är jag där. Lika bra att börja öva redan nu, eller hur?

Helt otrolig bok som gör en riktigt peppad och gav mig en kick som ör att jag nästan vill springa bort till skolan nu och börja plugga. Man blir så otroligt inspirerad.

Så kanske hade det varit bättre att läsa den om en vecka eller något, då jag hade kunnat ta ut min kick på skolan direkt. Nu måste jag försöka hålla den vid liv fram till på tisdag på något sätt.

Men jag har min lösning, jag skall börja sortera ut hela mitt rum och göra om det lite halvt, inte möblera om det, utan bara bli av med allt onödigt och alla inte-jag-grejer. Det kommer förhoppningsvis påverka mig på samma sätt som det brukar, inspirera mig till att vara "duktig" och vilja överträffa mig själv om och om igen. det är en så underbar känsla.

Sträva efter det omöjliga så når du den högsta graden av det möjliga.

-Maddie

Kommentarer
Postat av: johanna

Asso, fölåt om jag frågar. Men skulle jag kunna få låna den boken?? haha, känner att jag skulle behöva det :P

2008-01-04 @ 19:58:49
Postat av: maols

Självklart! jag vet inte om min brorsa läser den nu eller om han började läsa massa annat istället. Men visst får du låna den, alla borde läsa den boken!

2008-01-04 @ 20:28:24
URL: http://maols.blogg.se
Postat av: johanna

ja! vad snäll du är :)
Tack !

2008-01-07 @ 11:32:12
URL: http://johannaposn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild