Pepp

Jag är inte ett dugg peppad för någonting just nu. Jag vill bara skruva upp volymen så att jag inte hör vad jag tänker, krypa upp i ett hörn och bara sitta där. Spränga öronen.

Jag funderar starkt på att sitta här hela natten och på något sätt se till att min röst blir ännu hesare än vad den redan är (någon som har ett bra tips?) så att jag inte kan hålla någon SO redovisning imon.

Jag är inte alls peppad för svenska nationella proven heller. Uppsats på torsdag...jag har ingen inspiration alls. Men jag får la ta mig dit och skriva en kass krönika om något klyschigt som att även små val i livet är viktiga typ. Orka bry sig liksom...nationella spelar typ ingen roll i alla fall.

-Maddie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild